streda 1. augusta 2012

Dovolenka a stále Londýn


Stále sa nachádzam v Londýne, ale už mi zostáva len pár dní presne 20 dní do odletu... Dlho som nič nenapísala, takže sa toho veľa udialo... S kamarátmi sme boli v Cambridge, super výlet, mesto je veľmi zaujímave, cez Cambridge ide kanál,ktorým sme sa plavili, prišlo mi to ako keby som bola v Benátkach :) . Chcela by som ešte pozrieť Oxford, ale že vraj to je to isté ako Cambridge... samé univerzity...  A uvidím ako čas mi to dovolí, keďže už pomaly odchádzam... Pred týždňom 21. júla sme sa vrátili zo španielska. Bola som tam s host rodinou, jej rodičia tam majú kúpený byt v takom rezorte ... Vedela by som si predstaviť taký byt :) ale asi po čase by ma to začalo nudiť, stále to iste miesto... Každý deň sme boli len pri bazéne, oni more nemajú radi a ani pláž. Ale užila som si horúčavu dva týždne, aspoň niečo, keď v Londýne je celé leto upršané. Už mi z toho šibká a strašne sa teším domov!!!! Lebo takto keď je hnusné počasie, nič sa nedá robiť... nikam sa nedá ísť. Pomaly jedna etapa v živote mi končí, ale môžem povedať, že som tu strávila pekný rok... hlavne kvôli mojej malej princeznej (chloe) a kamarátom, ktorých tu mám. Tento víkend ideme zase niekam von, mám prvú kamarátku černošku z Namibie :) wuaaaa :) Posledný víkend, budeme mať spoločnú večeru s rodinou, prídu jej rodičia a od jeho strany rodina. V sobotu niekam pôjdeme spoločne na nejaký výlet, v sobotu večer veľká rozlúčková párty a v nedeľu balenie a šup ho domov. Už sa na všetkým teším domov... Musím ešte vymyslieť čo kúpim host rodine... nech majú na mňa pamiatku... Sammy začína byť veľmi drzý ku všetkým a začína používať zaujímave slovíčka... takže ďalšia au pair si po mne užije plno nervov :))) (Mimi držím ti palce ;) )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára