nedeľa 29. apríla 2012

Odlet do Londýna

Môj odlet bol 8.9.2011 ráno o 10:00 hodine. Rozlúčenie s rodinou bolo veľmi bolestné, keďže rodina pre mňa znamená veľa a hlavne to šťastíčko, čo je celý život pri mne - moja MAMINKA. Som veľmi silná osobnosť, ale čo sa týka odlúčenia, moje srdiečko to zasiahne, neviem si predstaviť ako budem odchádzať do Ameriky :) Takže rozlúčenie prebehlo v slzičkách :) a šup si ho na letisko. Počas cesty na letisko v Bratislave sme chytili veľkú zápchu, stáli sme v zápche, len na začiatku Bratislavy a môj čas do odletu bola jedna hodina!!! Jediné, čo nás napadlo, ísť do pravého pruhu a všetkých bokom predbehnúť, keby nás videli policajti, už dávno nemáme vodičský preukaz a taká mastná pokuta, že by som ju splácala doteraz :)))) . Našťastie sa nič také nestalo a na letisko som dorazila zhruba pol hodiny pred odletom. Rýchlo som utekala na checking, vedela som, že zhruba dve kila mám navyše... Mala som 2,9 kg navyše a bohužiaľ na checkingu mi oznámil, že treba niečo vybrať alebo zaplatiť za kilo 20 eur. Čo mám vybrať dve kilá? všetko bolo len oblečenie, jediné, čo mi zostávalo, bolo zaplatiť 40 eur. (tých 0,9kg mi odpustil). Kabelku som mala bokom, takže som rýchlo otvorila príručnú batožinu, natlačila malú kabelku, ale čo sa mi stalo? zips sa mi tam rozišiel a nešlo mi s tým pohnúť, ani hore ani dole... OK nechala som to tak, bežala som rýchlo na kontrolu, aby som stihla nástup do lietadla. Lebo už hlásili, nech poslední cestujúci do Londýna - Stansted sa dostavia na gate ten a ten... Na kontrole som musela vytiahnuť laptop z príručnej batožiny, ktorý som mala na spodku batožiny, a keďže zips bol mimo prevoz, nevedela som čo mam robiť, skúšala som to otvárať, celá spotená, a až jeden pán mi pomohol a celé s tým sekol a otvoril mi to... vytiahla laptop, potom cele pobalila, sadla na kufor a zapla som zips. Rýchlo som zobrala všetky moje veci a utekala do gatu, predbehla som sa na pasovej kontrole, kedže na tabuli, bolo napísané - nastupovanie do lietadla. Rýchlo som utekala, ale všetko nakoniec dobre dopadlo a medzi poslednými som nastupovala do lietadla. Let prebehol normálne ... normálne ako vždy v Ryanair, všade málo miesta, najradšej mám, keď môžem sedieť pri krídlách, najviac priestoru (ale posledné štyri lety s nimi som nemohla sedieť pri krídlách, no mohla, ale za poplatok 20 eur :) no za tie peniaze si radšej kúpim rifle :)) ). Letisko Stansted v Londýne je pomerne dosť veľké, ale išla som za davom ľudí, takže nemala som sa kde stratiť, prešla som pasovú kontrolu a hneď som si išla vyzdvihnúť kufor, ktorý som mala pekne rozbitý (ešteže som ho mala obalený fóliou). Pri vystúpení z letiska ma čakal domáci s papierom, na ktorom bolo moje meno. Poznali sme sa z fotiek, ale tak pre istotu zobral papier s mojím menom. Cesta z letiska trvala hodinu, kecali sme, ja som mixovala moju angličtinu hocijako :)))) . Pocity z neho som mala veľmi dobré. Prichádzali sme k ich domu a ja som z google maps vedela zhruba kde  bývajú...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára