nedeľa 29. apríla 2012

Ako to všetko začalo?

Rok 2011, máj: Príprava na bakalársku skúšku bola v plnom prúde, naučená už jeden štátnicový okruh a v tom bum som sa dozvedela, že môj školiteľ mi neuznal bakalársku prácu (aj keď počas písania bakalarskej práce bolo všetko v poriadku, no nesadli sme a skúsil mi spraviť zo života peklo) ale to sa mu nepodarilo, ma to ešte len posilnilo a posunulo ďalej a ďakujem jemu, že som tu, že môžem spoznávať svet, keby nebolo jeho, sedím na riti doma na Slovenskej rodnej zemi. Keďže naša škola neumožňuje v auguste opravný termín, môj ďaľší termín mi bol oznámený - bohužiaľ o rok. O rok? rana pod pás...  zatočil so mnou celý svet, ale teraz s odstupom času sa nad tým len pousmejem, (vtedy ma aj čakali Majstrovstvá Slovenska v kickboxe - áno viem divné, že práve ja som sa dala na taký šport :) ale z celej duše ho milujem) a na Majstrovstva som nešla, pretože som bola veľmi sklamaná, čo sa stalo ohľadom mojej školy. A tréner mi na to povedal, treba sa postaviť a ísť ďalej, aby som potom v budúcnosti neľutovala to, čo som mohla spraviť a nespravila, len kvôli jednej veci, ktorá sa dá napraviť, len si musím počkať rok... a mal pravdu mala som ísť a bojovať aspoň v tom kickboxe, ale človek sa musí poučiť na svojich chybách a viem, že nabudúce ak sa niečo takéto vyskytne, určite nebudem vešať dole hlavu... tak práve teraz som tu, to je ten dôvod môjho vycestovania, nikdy by som nevycestovala von do zahraničia, aj keď ma to vždy lákalo.... dôvod prečo som nechcela vycestovať bol frajer, predsa ho opustiť kvôli tomu, že chcem spoznať svet... je odo mňa sobecké, ale keďže nastala táto vec, som si povedala proste musím ísť a aspoň tento rok využiť na angličtinu....nikdy s tým neprotestoval, vždy ma vo všetkom podporoval, tak prečo nevycestovať... po pol roku môjho pobytu v Londýne sa stala vec, ktorá sa stala, stalo sa medzi nami niečo ...a ja som sa rozhodla pokračovať v mojej ceste - ceste cestovateľa :) hovorím si, že je to osud, toto sa malo stať a teraz viem, že môj život sa má uberať iným smerom...
tak to by bolo asi na začiatok,  chcela som Vás uviesť na pravú mieru, že osud mi pekne zamiešal karty a behom minúty ma dokázal otočiť o 180 stupňov :) ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára