nedeľa 29. apríla 2012

Prípravy na Londýnsku rodinku

Rozhodla som sa vycestovať do Londýna pomocou Cool Agent, kedže Student agency mi oznámilo, že mi vedia vybaviť rodinku tak do pol roka, lenže ja som potrebovala vycestovať za dva tri mesiace a nie za pol roka. Tak moje rozhodnutie padlo na Cool agent (môžem len doporučiť). Vyplnila som rôzne prihlášky, všetko sa to točilo len o detičkách, veď jasné, ak chceš byť au pair musíš mať vzťah k deťom :) Keďže som mala veľmi chabú angličtinu, bála som sa či rodinky budú mať o mňa záujem, ale predsa sa ich pár našlo, niektoré mi nevyhovovali a niektorým som zase ja nevyhovovala až potom padlo rozhodnutie na jednu menom Cofferovci.
Pár krát sme si volali a potom väčšinou e-mailovali, keďže oni kúpili dom a celý ho prerábali, nemali veľa času na komunikáciu a pritom na krku dve detičky. Blížiaci sa termín na odlet som bola viac a viac vystresovaná, nová kultúra, nová rodina, nové prostredie... ufff spánok som mala hrozný a najhoršie bolo na tom opustiť moju milovanú rodinu, aj keď maminka zahlásila, veď ja sa za dva týždne vrátim :) a bohužiaľ už tu ťahám 8 mesiacov!!! :) Balenie prebehlo "normálne" ako každá ženská potrebuje všetky veci zo skrine, ale všetko sa nedalo pobaliť, zobrala som len nutné veci. Najhoršie, čo bolo, bola príručná batožina povolený limit bolo 10 kg, ja som mala 15 kg a napráskaný tak, že do toho stojanu od Ryanair ani zďaleka sa nezmestil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára